دوشنبه ۲۶ شهریور ۰۳

نحوه بدون کنکور دانشگاه آزاد

۸۷ بازديد

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه‌آزاد هر ساله از دو طریق با آزمون و بدون آزمون از میان علاقه مندان اقدام به جذب دانشجو می نماید. بسیاری از رشته ها به صورت بدون آزمون در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. داوطلبان در هریک از گروه‌های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان می‌توانند براساس سوابق تحصیلی وارد این دانشگاه شوند و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. در ادامه نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 را شرح داده ایم.

 

منبع: نحوه بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

سوالی که برای اغلب متقاضیان رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول و دوم وجود دارد، این است که نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ چگونه است و بایستی که در کد رشته محل های ارائه شده به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنیم و یا حضوری؟

در واقع پاسخ سوال این است که ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoo.org انجام می شود. لازم به ذکر است که مراحل ثبت‌نام برای تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته یکسان است. در ادامه مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را برای دو نیمسال تحصیلی ارائه کرده ایم.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

چنانچه قصد ثبت نام دارید، به این نکته توجه داشته باشید این مرحله به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود که برای این منظور بایستی که طبق مراحل زیر پیش بروید. در ادامه مراحل کلی نحوه ثبت نام آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت.

✅ مراجعه به سایت دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.