فرم معدل ثبت نام کنکور ارشد

ارائه خدمات تحصیلی

جمعه ۳۰ شهریور ۰۳

فرم معدل ثبت نام کنکور ارشد

۵ بازديد

فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴ مخصوص داوطلبان سال آخر کارشناسی است که هنوز فارغ التحصیل نشده اند و معدل نهایی آن ها محاسبه نشده است. این داوطلبان در زمان ثبت نام باید معدل فعلی خود را درج کنند و در نتیجه پس از فارغ التحصیلی معدل آن ها تغییر می یابد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد معدل و صحیح بودن آن در کنکور ارشد، داوطلبان باید فرم معدل را تکمیل کنند تا در زمان ثبت نام دانشگاه با مشکل مواجه نشوند. در این مطلب به بررسی کامل فرم معدل برای ثبت‌نام کنکور ارشد پرداخته ایم. برای اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

فهرست مطالب

  • فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴ 
    • اهمیت معدل در ثبت نام کنکور ارشد
    • بخش های مختلف فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد 1404
    • دانلود فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد
    • نکات مهم تکمیل فرم معدل کنکور ارشد
    • مشاوره ثبت نام کنکور ارشد
    • سوالات متداول

فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴ 

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که هنوز فارغ التحصیل نشده اند، امکان ثبت نام آزمون را دارند اما نحوه درج معدل برای آنان با داوطلبان فارغ التحصیل متفاوت می باشد. داوطلبانی که هنوز فارغ التحصیل نشده اند باید آخرین معدل ترمی خود را به عنوان معدل درج کرده و در نهایت باید با تکمیل فرم معدل معدل نهایی خود را وارد نمایند. 

فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴ در دفترچه ثبت نام کنکور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه به این دفترچه از فرم راهنما مطلع شده و نحوه تکمیل آن را نیز متوجه شوند. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی در ادامه به توضیحات تمامی این موارد پرداخته ایم. 

 

بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴

 

 

اهمیت معدل در ثبت نام کنکور ارشد

معدل در محاسبه رتبه نهایی داوطلب در کنکور و قبولی او در دانشگاه بسیار تاثیرگذار است به همین دلیل سازمان سنجش تاکید بسیار زیادی بر درج صحیح معدل در فرم ثبت نام کنکور ارشد دارد. 

داوطلبانی که معدل خود را به اشتباه درج کرده اند، فرصتی برای ویرایش آن دارند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد معدل و فرصت های متعدد برای ویرایش آن، در صورتی که پس از قبولی محرز شود معدل به اشتباه درج شده است، قبولی داوطلب لغو شده و امکان ثبت نام در دانشگاه را نخواهد داشت. 

 

 

بخش های مختلف فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد 1404

همانطور که گفته شد فرم معدل در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با دریافت آن، فرم را تکمیل نمایند. این فرم دو بخش دارد یک بخش الف آن توسط دانشجو و بخش ب توسط دانشگاه محل تحصیل کارشناسی تکمیل می گردد. دانشجو باید تا پایان نتایج نهایی کنکور و ثبت نام دانشگاه این فرم را نگه دارد. قسمت های مختلف فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴ به شرح زیر می باشد. 

بخش الف: در این قسمت دانشجو باید اطلاعات مربوط به خود و شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام را وارد نمایند. 

بخش ب: این قسمت باید توسط معاون آموزشی دانشگاه تکمیل شده و مهر و امضا شود. این بخش باید در پرونده دانشجو نگه داری شود. 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴

 

 

دانلود فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد

فرم معدل ثبت نام آزمون ارشد در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور قرار می گیرد. در ادامه فرم معدل برای ثبت‌نام کنکور ارشد قرار گرفته است تا داوطلبان بتوانند به راحتی آن را دانلود کرده و مطالعه کنند تا با بخش های مختلف آن آشنا شده و در هنگام تکمیل فرم با مشکلی مواجه نشوند. 

توصیه می شود که تکمیل این فرم و تحویل آن به دانشگاه را به روزهای آخر موکول نکنید چراکه به دلیل داشتن مراحل اداری ممکن است با پایان مهلت دچار مشکل شوید. در صورتی که در تکمیل فرم معدل با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ???? کانال اخبار تحصیلی ???? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

نکات مهم تکمیل فرم معدل کنکور ارشد

???? دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد باید پس از تکمیل کامل فرم معدل آن را به دانشگاه محل تحصیل کارشناسی خود تحویل دهند. 

‌???? در صورتی که داوطلب معدل خود را اشتباه وارد کرده و فرم معدل نیز دریافت نکرده باشد، قبولی او در کنکور ارشد لغو خواهد شد. 

???? دانشگاه محل تحصیل کارشناسی باید بخش ب فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد 1404 را تکمیل کرده و ضمن نگهداری یک نسخه آن، نسخه دیگر را به دانشجو تحویل دهد. 

‌???? فرم معدل باید در نهایت به دانشگاه محب قبولی کارشناسی ارشد تحویل داده شود. 

???? داوطلبانی که معدل خود را به اشتباه درج کرده اند، در بازه های زمانی مختلف برای اصلاح آن فرصت خواهند داشت. 

 

بخوانید: سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 

مشاوره ثبت نام کنکور ارشد

درج معدل در فرم ثبت نام کنکور ارشد بسیار حائز اهمیت است و داوطلبان باید به درستی معدل خود را وارد کنند. سازمان سنجش چندین بار فرصت اصلاح معدل را برای داوطلبان فراهم می کند. داوطلبان سال آخر کارشناسی باید فرم معدل را تکمیل کرده و آن را به دانشگاه محل قبولی تحویل دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور ارشد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. فرم معدل برای ثبت نام کنکور ارشد چه اهمیتی دارد؟

    داوطلبان سال آخر که معدل آن ها با معدل نهایی شان متفاوت است باید این فرم را تکمیل کنند تا در صورت قبولی نهایی در دانشگاه با مشکل مغایرت معدل مواجه نشوند. 

  2. آیا فرم معدل کنکور ارشد باید توسط خود دانشجو تکمیل شود؟

    بخش الف توسط دانشجو و بخش ب توسط دانشگاه محل تحصیل کارشناسی تکمیل می شود. 

  3. در صورت عدم تکمیل فرم معدل برای ثبت‌نام کنکور ارشد چه خواهد شد؟

    در این صورت قبولی نهایی داوطلب در کنکور لغو شده و امکان ثبت نام در دانشگاه را نخواهد داشت. 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترین پاسخ برای مشکلات تحصیلی شما ...

 

منبع: فرم معدل ثبت نام کنکور ارشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.